Multiplică-ți timpul!

Vei câștiga libertate, eficiență și capacitatea de a-ți scala afacerea.

Te recunoști în aceste probleme?

Avem o soluție care te ajută să le rezolvi ca să câștigi timp și eficiență

În studiul „Delegarea – provocări și obstacole pentru antreprenori”, pe care l-am efectuat în aprilie 2024, am identificat 3 probleme principale pe care tu, ca antreprenor, sigur le-ai experimentat cel puțin o dată.

Află că nu ești singurul care întâmpini aceste provocări! Știu că în viața de antreprenor ai adesea sentimentul de izolare, de frustrare – dar gândește-te că peste 90% din antreprenorii intervievaţi au menționat aceleași situații.

1. Suprasolicitarea și gestionarea ineficientă a timpului

Pentru că nu ai către cine să delegi, te simți suprasolicitat, mereu obosit și încordat. Simți că pierzi din echilibrul business – timp personal – familie.

Crezi că e o problemă de gestionare a timpului sau de lipsă de productivitate.

2. Lipsa de expertiză specifică (administrativ, financiar, marketing)

Ai multe arii care te solicită, dar resursele disponibile în acest moment nu îți permit să angajezi specialiști pe fiecare departament. 

Alegi să le faci tu pe toate și, în plus, cauți încă timp suplimentar pentru a te pregăti în domenii noi, în care nu ai suficiente cunoștințe.

3. Absența clarității în business

Lipsa viziunii strategice asupra business-ului este suma consecințelor primelor probleme menționate.

Ești prins în sarcini și nu ai resurse de alocat pentru cea mai importantă parte a business-ului: dezvoltarea și creșterea afacerii.

Parte pe care doar tu o poți face.

Tocmai ai conștientizat că te afli în vârtejul ineficienței…

Acel ciclu nesfârșit de activități și sarcini care te mențin ocupat, dar care nu duc neapărat la progres semnificativ sau la rezultate tangibile.

Ești prins ca într-un vârtej de activitate continuă în care te concentrezi pe muncă, dar nu reușești să avansezi în realizarea scopurilor tale.

Conectăm antreprenorii cu asistenții virtuali

Cu Brici, depășești provocările ce țin de gestionarea timpului, costurilor, expertizei și flexibilității.

Câștigi libertatea de a te concentra pe creșterea afacerii tale!

Știai că

Brici îți multiplică timpul printr-un mecanism de delegare a sarcinilor repetitive către asistenții virtuali.

Vei câștiga libertatea de a te concentra pe ceea ce contează cu adevărat pentru tine!

Vei face tranziția de la managerul frustrat de rezultatele afacerii sale la antreprenorul încrezător care își dedică timpul creșterii afacerii, perfecționării profesionale, hobby-urilor și petrecerii unui timp de calitate alături de familie.

Companiile în care managerii deleagă eficient generează cu 33% mai multe venituri, conform studiului Gallup realizat în SUA pe lista Inc. 5000.

On the business vs. In the business

Dacă lucrezi mai multe ore ca antreprenor decât atunci când erai angajat, dacă reușești cu greu să pleci în concediu, dacă te simți obosit, epuizat și neîmplinit, înseamnă că ceva nu faci corect în business-ul tău!

Consecințele se văd atât pe plan personal, cât și profesional: burnout, nu ai timp pentru familie, viața socială este afectată, iar rezultatele în business încep să scadă.

Dar tu, ca antreprenor, ai un singur job: să lucrezi LA afacerea ta, nu PENTRU afacerea ta.

Să aloci timp pentru a identifica strategii de creștere, să vezi cum să dezvolți produsele, cum să optimizezi costurile, să reusești să aplici noile trenduri identificate în piață. 

Alege să faci trecerea de la statutul de angajat în propria afacere către cel de antreprenor vizionar care contribuie la creșterea acesteia!

Colaborarea cu un asistent virtual este o soluție potrivită pentru tine!

Ce este un asistent virtual?

Un asistent virtual este partenerul tău din culise – următorul tău salvator care preia de la tine diferite sarcini de rutină și activități care îți îngreunează ziua.

Sunt persoane cu experiență, alese după criterii exigente, care lucrează de la distanță – de la biroul lor de acasă – și oferă suport în diverse arii: gestionarea e-mailurilor, programarea întâlnirilor, introducerea datelor, administrarea financiară, efectuarea de cercetări online sau digital marketing.
Un asistent virtual nu este o aplicație de inteligență artificială, termenul de virtual se referă doar la faptul că lucrează de la distanță – adică online.

6 beneficii ale colaborării cu un asistent virtual

1. Economisești timp​

Potrivit unui studiu realizat în Anglia, antreprenorii și managerii alocă săptămânal, în medie, 36% din timp activității administrative. Prin externalizarea acestor sarcini către asistenți virtuali, vei câștiga timpul necesar pentru a te concentra pe creșterea afacerii tale.

2. Reduci costurile operaționale​

Studiile arată că angajații tradiționali sunt productivi în medie doar 2 ore și 53 de minute pe zi. În schimb, un asistent virtual este plătit doar pentru orele productive de muncă efectiv realizată. Astfel, costul pentru același număr de ore productive poate fi semnificativ mai mic cu un asistent virtual.

3. Mod de lucru flexibil și scalabilitate​

Pe măsură ce nevoile afacerii tale se schimbă, poți ajusta rapid nivelul de suport necesar. Dacă ai o perioadă mai încărcată, poți solicita mai multe ore de la asistentul tău virtual. În perioadele mai liniștite, poți reduce acest număr fără a te preocupa de costurile asociate unui angajat cu normă întreagă.

4. Crești productivitatea afacerii​

Conform unui studiu realizat de ConnectSolutions, munca de acasă poate duce la o creștere a productivității cu până la 77%. Prin delegarea sarcinilor administrative către asistenții virtuali, vei reuși să-ți maximizeze eficiența și să-ți concentrezi energia pe activități strategice.

5. Ai acces la o varietate de specialiști​​

Brici îți oferă acces la o gamă largă de asistenți virtuali cu expertize diverse, de la managementul proiectelor și marketing digital până la contabilitate și suport clienți. Aceasta înseamnă că nu trebuie să angajezi personal suplimentar sau să investești în formarea angajaților actuali.

6. Reduci stresul și te vei simți din nou împlinit în afacerea ta​

Prin delegarea sarcinilor către asistenți virtuali, poți reduce stresul și suprasolicitarea, îmbunătățind astfel echilibrul între viața personală și cea profesională. Acest lucru nu doar că sporește satisfacția personală, dar poate duce și la o performanță profesională mai bună pe termen lung.

Sunt Igor Rotaru - fondatorul Brici și partenerul tău pe drumul spre libertate, eficiență și creștere.

Din rolul de coach pentru performanță la Brav Coaching, am lucrat 1:1 cu peste 100 de antreprenori care se confruntau cu presiunea și stresul de a face față unei cantități imense de muncă, întâmpinând dificultăți în gestionarea sarcinilor și în dezvoltarea afacerii.

Ei credeau că problema este doar lipsa de productivitate, gestionarea defectuoasă a timpului sau lipsa de focus.
De fapt, problema este că mulți antreprenori nu au către cine să delege din task-uri, pentru că încă nu e sustenabil financiar ca în afacerea lor să angajeze un asistent full-time.
Am peste 10 ani de experiență în colaborarea cu asistenți, am întocmit proceduri de lucru, criterii de selecție, am schimbat pe aceeași poziție mulți candidați, am învățat din greșeli și am îmbunătățit sistemul.

Motivat de propria experiență și din dorința de a ajuta și alți antreprenori ca să-și îmbunătățească productivitatea și să-și dezvolte afacerile, te invit să stabilim o întâlnire gratuită, pentru a afla dacă platforma Brici este pentru tine.

Hai să afli CE și CUM poți delega!

5 pași care te duc de la haos la eficiență

Fă-ți timp pentru lucrurile care contează

Consultanță gratuită

O ședință gratuită de 30 minute cu mine, Igor Rotaru, în care explorăm CE și CUM poți delega într-un mod eficient.

Alegere candidat

În urma celor discutate cu tine, voi alege din baza de date cea mai potrivită opțiune de asistent virtual, pentru a răspunde nevoilor tale.

Selectezi abonamentul

Alegi varianta optimă de abonament și semnăm contractul care include și garanția de satisfacție, dar și clauza de confidențialitate.

Primul call

Ai o primă întâlnire cu asistentul virtual pe Zoom. În acest call de cunoaștere, stabiliți modalitatea de comunicare și modul de lucru: canalul preferat de comunicare, stocarea documentelor, aplicația de task management.

Scapi de task-uri

În aplicația de task management, asistentul virtual notează timpul petrecut pentru sarcinile care i s-au delegat. La finalul lunii, vei primi un raport pe baza acestor notițe.

Sistem de lucru simplu, sigur și transparent

Am testat acest mecanism și am văzut rezultate. În primele 3 săptămâni în care am lucrat cu Mădălina, asistenta mea virtuală, am reușit să economisesc 20 de ore pe care le-am investit în alte proiecte.

În continuare lucrez cu ea, așa că numărul de ore economisite crește în fiecare zi!

Prețuim timpul tău, așa că am ales un sistem simplu și transparent.

Și, da, e posibil ca, în primele zile ale colaborării, explicarea unui task să dureze aproape la fel de mult ca realizarea lui. Dar, în timp, devine tot mai ușor să delegi și câștigi tot mai mult timp pentru tine!

„Habar nu am ce să deleg, dacă m-ar face cineva conștient de CE și CUM să fac asta, aș face. Acum, însă, mă simt blocat și epuizat!”

Îți sună cunoscut?

Nu ești singurul cu această problemă.

Antreprenorii se confruntă adesea cu dificultăți în delegarea sarcinilor din cauza lipsei de înțelegere.

Înainte de a începe colaborarea cu un asistent virtual, îți ofer GRATUIT o întâlnire de 30 de minute, pentru a afla:

CE poți delega, CUM să faci asta eficient, PAȘI importanți în delegare.

Practic, vei vedea dacă serviciile oferite de Brici sunt pentru tine.

Iată ce au răspuns antreprenorii în cadrul unei cercetări făcute în aprilie 2024.

Cele mai solicitate task-uri sunt cele de: administrativmarketing,vânzări și research.

În afacerea ta, nevoia de delegare poate fi pentru alte categorii de task-uri.

Programează o întâlnire pentru a analiza nevoile tale specifice!

Vei colabora doar cu asistenți #brici​​

Sunt atât de riguros în procesul de selecție, încât am primit 1.000 aplicații, am intervievat 40 și am ales să colaborez cu 3 asistenți virtuali.
Criteriile de selecție a asistenților virtuali au la bază experiența mea de peste 10 ani ca antreprenor, fondator de 3 startup-uri, dar și cea de coach pentru antreprenori.

Vreau ca asistentul virtual să devină un colaborator pe termen lung pentru afacerea ta, de aceea pun mult preț pe construirea unei relații eficiente, cu proceduri de lucru simple.

Identific cei mai potriviți candidați prin intermediul unui proces riguros de selecție, evaluare și intervievare, căutând mereu trăsături și experiență care să fie #brici:

1. Educație

Îi aleg doar pe cei cu o educație universitară.

2. Experiență

Au minimum 5 ani experiență relevantă.

3. Personalitate

Au trăsături precum abilități de rezolvare a problemelor, responsabilitate și încredere.

4. Organizare

Folosesc calendarul, lista de sarcini sau alte aspecte legate de eficiență.

5. Comunicare

Au abilități puternice de comunicare verbală și scrisă, atât formal, cât și informal.

6. Tehnologie

Sunt familiari cu tehnologia și se simt confortabili în învățarea de noi tehnologii.

Selectez doar asistenți virtuali care își doresc și își asumă un angajament pe termen lung!

Pentru ca tu să ai o colaborare care să îți ofere stabilitate, eficiență și sprijin continuu pentru creșterea afacerii tale.

Vrei să fii tu omul bun la toate sau
vrei să îți dezvolți afacerea?

Asistenții virtuali sunt soluția #brici pentru antreprenorul modern

Angajat full-time

Abonament Brici

Te ocupi de toate

Ești antreprenor și activezi în online?

👉 Tocmai ai lansat o afacere și ai nevoie de ajutor cu sarcinile administrative de bază, cum ar fi gestionarea email-urilor, programarea întâlnirilor și organizarea documentelor.

👉 Ai buget limitat și nu îți poți permite să angajezi un asistent full-time, vrei să delegi sarcini și ai nevoie ocazional de un asistent.

👉 Ai o creștere rapidă a afacerii și ai nevoie de asistență suplimentară, pentru a gestiona volumul de muncă în creștere.

👉 Organizezi frecvent cursuri online și vrei să externalizezi către un asistent o parte din task-urile necesare organizării cursurilor și relației cu clienții.

👉 Crezi că este mult mai eficient să delegi crearea conținutului pentru canalele de comunicare ale afacerii tale.

👉 Dorești să te concentrezi pe aspectele strategice ale afacerii și să delegi sarcinile administrative.

👉 Călătorești frecvent și ai nevoie de un asistent virtual căruia să îi delegi taskuri din afacere.

👉 Vrei să te simți mai organizat și mai eficient cu ajutorul unui asistent virtual.

Acest serviciu este pentru tine!

Cât costă serviciile unui asistent #brici?

Alege un abonament în funcție de nevoile afacerii tale.

Înainte de a alege abonamentul, te provoc să afli răspunsul la următoarea întrebare: cât costă o oră din timpul tău?

200, 300, 700 sau peste 1.000 lei? … după ce afli răspunsul, notează pe hârtie cât timp aloci dezvoltării afacerii și cât pentru îndeplinirea sarcinilor repetitive, mărunte.

Este rentabil, pe termen lung, acest mod de lucru? Vei putea susține acest ritm timp de 1, 2, 5 ani?

După ce afli cât costă o oră din timpul tău, analizează ce este mai sustenabil: să faci tu task-urile mărunte, sau să le delegi către un asistent virtual care are un onorariu pe oră începând cu 83 lei?

Abonamentele noastre

Ai flexibilitate și poți să îți schimbi abonamentul în funcție de volumul de sarcini pe care le vei delega.

10 ore / lună

970 lei /lună
  • Întâlnire cu un expert în delegare
  • Ghidare pentru a afla CE și CUM să delegi
  • Un asistent virtual cu minimum 5 ani experiență
  • Matching în funcție de nevoile tale (administrativ, marketing, vânzări etc.)
  • Schimbi oricând varianta de abonament
  • Garanția de satisfacție
  • Proces de lucru simplu și organizat
  • Raport de activitate lunar

20 ore / lună

1.850 lei /lună
  • Întâlnire cu un expert în delegare
  • Ghidare pentru a afla CE și CUM să delegi
  • Un asistent virtual cu minimum 5 ani experiență
  • Matching în funcție de nevoile tale (administrativ, marketing, vânzări etc.)
  • Schimbi oricând varianta de abonament
  • Garanția de satisfacție
  • Proces de lucru simplu și organizat
  • Raport de activitate lunar
  • Acces la asistenți virtuali suplimentari

40 ore / lună

3.480 lei /lună
  • Întâlnire cu un expert în delegare
  • Ghidare pentru a afla CE și CUM să delegi
  • Un asistent virtual cu minimum 5 ani experiență
  • Matching în funcție de nevoile tale (administrativ, marketing, vânzări etc.)
  • Schimbi oricând varianta de abonament
  • Garanția de satisfacție
  • Proces de lucru simplu și organizat
  • Raport de activitate lunar
  • Acces la asistenți virtuali suplimentari

60 ore / lună

4.890 lei /lună
  • Întâlnire cu un expert în delegare
  • Ghidare pentru a afla CE și CUM să delegi
  • Un asistent virtual cu minimum 5 ani experiență
  • Matching în funcție de nevoile tale (administrativ, marketing, vânzări etc.)
  • Schimbi oricând varianta de abonament
  • Garanția de satisfacție
  • Proces de lucru simplu și organizat
  • Raport de activitate lunar
  • Acces la asistenți virtuali suplimentari

Ofertă

Ai 20% reducere pentru primele 3 luni. 

Oferta este valabilă la încheierea unui contract pe minim 3 luni, indiferent de abonament.

Garanția de satisfacție!

Nu ești mulțumit de asistentul virtual alocat pe contul tău? → Îl poți schimba gratuit.

Serviciile nu corespund standardelor contractate? → Ai dreptul să ceri returnarea abonamentului pe ultima lună de contract.

Nu ești convins? → Stabilește o întâlnire gratuită și află dacă serviciul ți se potrivește!

FAQ

Cele mai frecvente întrebări

Nu, un asistent de pe platfoma Brici este o persoană care lucrează remote, adică de la biroul personal de acasă.
Avem asistenți virtuali care efectuează sarcini administrative, de contabilitate primară, vânzări, managementul bazei de date, customer care, marketing și copywriting.
Vei avea o întâlnire gratuită de 50 minute cu un expert alături de care vei afla ce și cum poți delega eficient.
Desigur, există o clauză de confidențialitate prevăzută în contract.
Da, se încheie și un contract la achiziția abonamentului.
Vei avea acces la tutoriale pentru a afla cum poți să faci ca acest proces să fie simplu și rapid. Pe lângă asta, lucrăm doar cu asistenți care au minimum 5 ani experiență, cu rezultate relevante în domeniu.
La finalul lunii, asistentul virtual îți va trimite un raport detaliat cu orele lucrate.
Identificăm posibile soluții de îmbunătățire sau îți alocăm un alt asistent.
Lucrăm cu mai mulți asistenți cu experiență și avem o procedură prin care să facem transferul de informații și instructajul aferent de la un asistent la altul.
Intervalul de lucru stabilit pentru întâlniri și comunicări este 8:00 – 17:00. Asistentul are flexibilitatea de a efectua sarcinile în orice interval.
Depinde de complexitatea task-ului. Din momentul în care este alocat, asistentul virtual notează în program timpul necesar și data livrării.

Multiplică-ți timpul

Vei câștiga libertate, eficiență și capacitatea de a-ți scala afacerea.

Delegi task-uri și vei multiplica timpul.
Vei reuși încă din primele săptămâni să te concentrezi pe aspectele esențiale ale afacerii tale.
Acest proces duce la obținerea libertății, creșterea eficienței și capacității de a-ți scala afacerea. Fără a avea nevoie de resurse suplimentare semnificative.
Iar tu te vei simți mai încrezător, împlinit și eliberat!