fbpx

Multiplică-ți timpul

cu ajutorul unui asistent personal

Concentrează-te pe ce contează și deleagă sarcinile de rutină unui asistent expert în AI

Te recunoști în aceste probleme?

În studiul „Delegarea – provocări și obstacole pentru antreprenori” (aprilie 2024) am identificat 3 probleme principale pe care le experimentează antreprenorii.

Peste 90% din antreprenorii intervievaţi au menționat aceleași situații.

Îți gestionezi prost timpul

Pentru că nu ai către cine să delegi, te simți suprasolicitat, obosit și încordat. Simți că pierzi din echilibrul business – timp personal – familie.

Crezi că e o problemă de gestionare a timpului sau de lipsă de productivitate.

Faci de toate

Ai multe arii care te solicită, dar resursele disponibile în acest moment nu îți permit să angajezi specialiști pe fiecare departament. 

Le faci tu pe toate și, în plus, cauți încă timp suplimentar pentru a te pregăti în domenii noi, în care nu ai suficiente cunoștințe.

Nu ai claritate

Lipsa viziunii strategice asupra business-ului este suma consecințelor primelor probleme menționate.

Ești prins în sarcini și nu ai resurse de alocat pentru cea mai importantă parte a business-ului: dezvoltarea și creșterea afacerii.

Parte pe care doar tu o poți face.

Deleagă task-urile mărunte, câștigă timp pentru lucrurile importante

Asistentul de business este o persoană organizată și autonomă care preia de la tine sarcinile repetitive, consumatoare de timp și energie.

Vrei să vezi cum ar arăta o zi de lucru cu un asistent #brici?

Conectăm antreprenorii cu asistenți de business

Depășește provocările ce țin de gestionarea timpului, costurilor și expertizei.

Tu câștigi timp pentru a te concentra pe creșterea afacerii tale!

Știai că

Brici îți multiplică timpul printr-un mecanism de delegare a sarcinilor repetitive către asistenții de business.

Vei face tranziția de la managerul frustrat de rezultatele afacerii sale la antreprenorul încrezător care își dedică timpul creșterii afacerii, dezvoltării personale, hobby-urilor și familiei.

Companiile în care managerii deleagă eficient generează cu 33% mai multe venituri, conform studiului Gallup realizat în SUA pe lista Inc. 5000.

On the business vs. In the business

Dacă lucrezi mai multe ore ca antreprenor decât atunci când erai angajat, dacă reușești cu greu să pleci în concediu, dacă te simți obosit, epuizat și neîmplinit, înseamnă că ceva nu faci corect în businessul tău!

Consecințele se văd atât pe plan personal, cât și profesional: burnout, nu ai timp pentru familie, viața socială este afectată, iar rezultatele în business încep să scadă.

Dar tu, ca antreprenor, ai rolul să lucrezi LA afacerea ta, nu PENTRU afacerea ta.

Să aloci timp pentru a identifica strategii de creștere, să vezi cum să dezvolți produsele, cum să optimizezi costurile, să reusești să aplici noile trenduri identificate în piață. 

Alege să faci trecerea de la statutul de angajat în propria afacere către cel de antreprenor vizionar care contribuie la creșterea acesteia!

Colaborarea cu un asistent business este o soluție potrivită pentru tine!

6 beneficii ale colaborării cu un asistent de business

1. Economisești timp​

Potrivit unui studiu realizat în Anglia, antreprenorii și managerii alocă săptămânal, în medie, 36% din timp activității administrative. Prin externalizarea acestor sarcini către asistenți de business, vei câștiga timpul necesar pentru a te concentra pe creșterea afacerii tale.

2. Reduci costurile operaționale​

Studiile arată că angajații tradiționali sunt productivi în medie doar 2 ore și 53 de minute pe zi. În schimb, un asistent de business este plătit doar pentru orele productive de muncă efectiv realizată. Astfel, costul pentru același număr de ore productive poate fi semnificativ mai mic cu un asistent.

3. Mod de lucru flexibil și scalabilitate​

Pe măsură ce nevoile afacerii tale se schimbă, poți ajusta rapid nivelul de suport necesar. Dacă ai o perioadă mai încărcată, poți solicita mai multe ore de la asistentul tău debusiness. În perioadele mai liniștite, poți reduce acest număr fără a te preocupa de costurile asociate unui angajat cu normă întreagă.

4. Crești productivitatea afacerii​

Conform unui studiu realizat de ConnectSolutions, munca de acasă poate duce la o creștere a productivității cu până la 77%. Prin delegarea sarcinilor administrative către asistenții de business, vei reuși să-ți maximizeze eficiența și să-ți concentrezi energia pe activități strategice.

5. Ai acces la o varietate de specialiști​​

Brici îți oferă acces la o gamă largă de asistenți cu expertize diverse, de la managementul proiectelor și marketing digital până la contabilitate și suport clienți. Aceasta înseamnă că nu trebuie să angajezi personal suplimentar sau să investești în formarea angajaților actuali.

6. Reduci stresul și te simți din nou împlinit

Prin delegarea sarcinilor către asistenți de business, poți reduce stresul și suprasolicitarea, îmbunătățind astfel echilibrul între viața personală și cea profesională. Acest lucru nu doar că sporește satisfacția personală, dar poate duce și la o performanță profesională mai bună pe termen lung.

Sunt Igor Rotaru - fondatorul Brici | Asistenți de Business

Din rolul de coach pentru performanță la Brav Coaching, am lucrat 1:1 cu peste 100 de antreprenori care se confruntau cu presiunea și stresul de a face față unei cantități imense de muncă.

Ei credeau că problema este doar lipsa de productivitate, gestionarea defectuoasă a timpului sau lipsa de focus.
De fapt, problema este că mulți antreprenori nu au către cine să delege din task-uri, pentru că încă nu e sustenabil financiar ca în afacerea lor să angajeze un asistent full-time.
Am peste 10 ani de experiență în colaborarea cu asistenți, am întocmit proceduri de lucru, criterii de selecție, am schimbat pe aceeași poziție mulți candidați, am învățat din greșeli și am îmbunătățit sistemul.

Din dorința de a ajuta alți antreprenori să-și îmbunătățească productivitatea și să-și dezvolte afacerile, te invit să stabilim o întâlnire gratuită, pentru a afla dacă Brici este pentru tine.

Hai să afli ce și cum poți delega!

5 pași care te duc de la haos la eficiență

Fă-ți timp pentru lucrurile care contează

Consultanță gratuită

O ședință gratuită de 30 minute cu mine, Igor Rotaru, în care explorăm ce și cum poți delega într-un mod eficient.

Alegem candidatul

În urma celor discutate cu tine, voi alege din baza de date cea mai potrivită opțiune de asistent de business #brici, pentru a răspunde nevoilor tale.

Selectezi abonamentul

Alegi varianta optimă de abonament și semnăm contractul care include și garanția de satisfacție, dar și clauza de confidențialitate.

Primul call

Ai o primă întâlnire cu asistentul tău de business pe Zoom. În acest call de cunoaștere, stabiliți modalitatea de comunicare și modul de lucru: canalul preferat de comunicare, stocarea documentelor, aplicația de task management.

Scapi de task-uri

În aplicația de task management, asistentul de business notează timpul petrecut pentru sarcinile care i s-au delegat. La finalul lunii, vei primi un raport pe baza acestor notițe.

Sistem de lucru simplu, sigur și transparent

Am testat acest mecanism și am văzut rezultate. În primele 3 luni în care am lucrat cu Mădălina, asistenta mea, am reușit să economisesc 120 de ore pe care le-am investit în alte zone.

În continuare lucrez cu ea, așa că numărul de ore economisite crește în fiecare zi.

Prețuim timpul tău, așa că am ales un sistem simplu și transparent.

Și, da, e posibil ca, în primele zile ale colaborării, explicarea unui task să dureze aproape la fel de mult ca realizarea lui. Dar, în timp, devine tot mai ușor să delegi și câștigi tot mai mult timp pentru tine!

„Habar nu am ce să deleg, dacă m-ar face cineva conștient de CE și CUM să fac asta, aș face. Acum, însă, mă simt blocat și epuizat!”

Îți sună cunoscut?

Nu ești singurul cu această problemă.

Antreprenorii se confruntă adesea cu dificultăți în delegarea sarcinilor din cauza lipsei de înțelegere.

Înainte de a începe colaborarea cu un asistent de business, îți ofer GRATUIT o întâlnire de 30 de minute, pentru a afla:

CE poți delega, CUM să faci asta eficient, PAȘI importanți în delegare.

Practic, vei vedea dacă serviciile oferite de Brici sunt pentru tine.

Iată ce au răspuns antreprenorii în cadrul unei cercetări făcute în aprilie 2024.

Cele mai solicitate task-uri sunt cele de: administrativmarketing,vânzări și research.

În afacerea ta, nevoia de delegare poate fi pentru alte categorii de task-uri.

Programează o întâlnire pentru a analiza nevoile tale specifice!

Vei colabora doar cu asistenți de business #brici

Sunt atât de riguros în procesul de selecție, încât am primit 1.000 aplicații, am intervievat 40 și am ales să colaborez cu 3 asistenți de business.

Criteriile de selecție a asistenților au la bază experiența mea de peste 10 ani ca antreprenor, fondator de 3 startup-uri, dar și cea de coach pentru antreprenori.

Vreau ca asistentul de business să devină un colaborator pe termen lung pentru afacerea ta, de aceea pun mult preț pe construirea unei relații eficiente, cu proceduri de lucru simple.

Identific cei mai potriviți candidați prin intermediul unui proces riguros de selecție, evaluare și intervievare, căutând mereu trăsături și experiență care să fie #brici:

1. Educație

Îi aleg doar pe cei cu o educație universitară.

2. Experiență

Au minimum 5 ani experiență relevantă.

3. Personalitate

Au trăsături precum abilități de rezolvare a problemelor, responsabilitate și încredere.

4. Organizare

Folosesc calendarul, lista de sarcini sau alte aspecte legate de eficiență.

5. Comunicare

Au abilități puternice de comunicare verbală și scrisă, atât formal, cât și informal.

6. Tehnologie

Sunt familiari cu tehnologia și se simt confortabili în învățarea de noi tehnologii.

Selectez doar asistenți de business care își doresc și își asumă un angajament pe termen lung!

Pentru ca tu să ai o colaborare care să îți ofere stabilitate, eficiență și sprijin continuu pentru creșterea afacerii tale.

Vrei să fii tu omul bun la toate sau
vrei să îți dezvolți afacerea?

Asistenții de business remote sunt soluția #brici pentru antreprenorul modern

Angajat full-time

Abonament Brici

Te ocupi de toate

Ești antreprenor și activezi în online?

👉 Tocmai ai lansat o afacere și ai nevoie de ajutor cu sarcinile administrative de bază, cum ar fi gestionarea email-urilor, programarea întâlnirilor și organizarea documentelor.

👉 Ai buget limitat și nu îți poți permite să angajezi un asistent full-time, vrei să delegi sarcini și ai nevoie ocazional de un asistent.

👉 Ai o creștere rapidă a afacerii și ai nevoie de asistență suplimentară, pentru a gestiona volumul de muncă în creștere.

👉 Organizezi frecvent cursuri online și vrei să externalizezi către un asistent o parte din task-urile necesare organizării cursurilor și relației cu clienții.

👉 Dorești să te concentrezi pe aspectele strategice ale afacerii și să delegi sarcinile administrative.

👉 Vrei să te simți mai organizat și mai eficient cu ajutorul unui asistent.

Acest serviciu este pentru tine!

Cât costă serviciile unui asistent #brici?

Alege un abonament în funcție de nevoile afacerii tale.

Cât costă o oră din timpul tău?

200, 500 sau peste 1.000 lei? După ce afli răspunsul, notează pe hârtie cât timp aloci dezvoltării afacerii și cât pentru îndeplinirea sarcinilor repetitive, mărunte.

Este rentabil, pe termen lung, acest mod de lucru? Vei putea susține acest ritm timp de 1, 2, 5 ani?

După ce afli cât costă o oră din timpul tău, analizează ce este mai sustenabil: să faci tu task-urile mărunte, sau să le delegi către un asistent de business care are un onorariu pe oră începând cu 83 lei?

Abonamentele noastre

Ai flexibilitate și poți să îți schimbi abonamentul în funcție de volumul de sarcini pe care le vei delega.

10 ore / lună

970 lei /lună
  • Asistent de business cu minimum 5 ani experiență
  • Curs video „Cum să colaborezi eficient cu asistentul tău de business”
  • Raport lunar detaliat pe ore
  • Garanția de satisfacție

20 ore / lună

1.850 lei /lună
  • Asistent de business cu minimum 5 ani experiență​
  • Curs video „Cum să colaborezi eficient cu asistentul tău de business”
  • Raport lunar detaliat pe ore
  • Garanția de satisfacție
  • 1 sesiune de consultanță cu un expert în delegare
  • Orele nefolosite se raportează pentru următoarea lună

40 ore / lună

3.480 lei /lună
  • Asistent de business cu minimum 5 ani experiență
  • Curs video „Cum să colaborezi eficient cu asistentul tău de business”
  • Raport lunar detaliat pe ore
  • Garanția de satisfacție
  • 1 sesiune de consultanță cu un expert în delegare
  • Orele nefolosite se raportează pentru următoarea lună

60 ore / lună

4.890 lei /lună
  • Asistent de business cu minimum 5 ani experiență
  • Curs video „Cum să colaborezi eficient cu asistentul tău de business”
  • Raport lunar detaliat pe ore
  • Garanția de satisfacție
  • 1 sesiune de consultanță cu un expert în delegare
  • Orele nefolosite se raportează pentru următoarea lună

Ofertă

20% reducere timp de 3 luni

Valabilă la încheierea unui contract pe minim 3 luni pentru un abonament de minim 20 de ore.

Garanția de satisfacție!

Nu ești mulțumit de asistentul alocat? → Îl poți schimba gratuit.

Serviciile nu corespund așteptărilor tale? → Poți cere returnarea abonamentului pe ultima lună de contract.

FAQ

Cele mai frecvente întrebări

Nu, un asistent de pe platfoma Brici este o persoană care lucrează remote, adică de la biroul personal de acasă.

Avem asistenți care efectuează sarcini administrative, de contabilitate primară, vânzări, managementul bazei de date, customer care, marketing și copywriting.

Vei avea o întâlnire gratuită de 50 minute cu un expert alături de care vei afla ce și cum poți delega eficient.
Desigur, există o clauză de confidențialitate prevăzută în contract.
Da, se încheie și un contract la achiziția abonamentului.
Vei avea acces la tutoriale pentru a afla cum poți să faci ca acest proces să fie simplu și rapid. Pe lângă asta, lucrăm doar cu asistenți care au minimum 5 ani experiență, cu rezultate relevante în domeniu.
La finalul lunii, asistentul virtual îți va trimite un raport detaliat cu orele lucrate.
Identificăm posibile soluții de îmbunătățire sau îți alocăm un alt asistent.
Lucrăm cu mai mulți asistenți cu experiență și avem o procedură prin care să facem transferul de informații și instructajul aferent de la un asistent la altul.

Intervalul de lucru stabilit pentru întâlniri și comunicări este 8:00 – 18:00, ora României. Asistentul are flexibilitatea de a efectua sarcinile în orice interval.

Depinde de complexitatea task-ului. Din momentul în care este alocat, asistentul virtual notează în program timpul necesar și data livrării.

Multiplică-ți timpul

Delegi task-uri și obții mai mult timp.

Acest proces duce la obținerea libertății, creșterea eficienței și capacității de a-ți scala afacerea.

Fără costuri prea mari.

Iar tu te vei simți mai încrezător, împlinit și eliberat!

Hei, Igor aici 👋

Ești antreprenor și vrei să obții mai mult timp?

Te invit la o consultanță gratuită de 30 minute.